1. SATICI

Sefa Kimya Petrol Ürünleri Sanayi ve Dış Ticaret A.Ş.

Merkez Adresi            : Saray Mahallesi,186. Sokak, No:4, P.K. 06980, Kahraman Kazan/ Ankara

Telefon                        : 0312 815 47 94

E-Posta Adresi            : info@sefox.net

  1. ALICI BİLGİLERİ

Adı Soyadı/ Unvanı               :

Adresi                                     :

Telefon                                   :

E-Posta Adresi                        :

Alıcı işbu maddede verdiği bilgilerin doğru ve kendisine ait olduğunu kabul eder. Verilen adres bilgileri ile Alıcı’ya ulaşılamaması durumunda Satıcı’nın sorumluluğu bulunmayacaktır ve bundan dolayı tüm sorumluluk Alıcı’ya ait olacaktır.

  1. SATIŞ BİLGİLERİ

3.1. İşbu Ön Bilgilendirme Formuna konu ürün bilgileri aşağıdaki gibidir:

Satış Fiyatı                                         :

Ürün Miktarı                                      :

Ödeme Şekli                                       :

Toplam Fiyat                                      :

3.2. Alıcı, Satıcı tarafından listeleme sayfasında yer verilen ve işbu ön bilgilendirme formunda yer alan ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimatına ilişkin bilgileri dahil fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere ürün ile ilgili her türlü bilgiyi okuduğunu, anladığını ve onayladığını kabul ve beyan eder.

  1. CAYMA HAKKI

4.1. Alıcı, Satıcı ile yapacağı mesafeli sözleşmelerde herhangi bir gerekçe göstermeksizin 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı süresi malın teslimine ilişkin sözleşmelerde alıcının ürünü teslim almasından itibaren, ürün haricindeki hizmete ilişkin sözleşmelerde ise sözleşmenin yapıldığı tarihten itibaren başlar. Alıcının cayma hakkını Satıcıya yöneltmesi gerekmektedir. Cayma hakkı bildirimini www.sefox.com.tr adresinde yer alan iletişim kısmından 0312 815 47 94 numaralı Müşteri Hizmetleri numarası aranarak ya da info@sefox.net adresinden mail yolu ile yapılabilir. Alıcı işbu hakkını süresi içerisinde ve yazılı olarak Satıcının açık adresine yapacağı yazılı bildirim, e-posta veya fax yolu ile kullanabilir. Satıcı, Alıcının cayma talebinin kendisine ulaştığını Alıcıya yapacağı bildirimle teyit etmek zorundadır.

4.2. Alıcı, cayma hakkının hukuka uygun olarak kullanıldığı durumlarda iade işlemini gerçekleştirirken Satıcı tarafından kendisine bildirilen taşıyıcıyı tercih edecektir. Alıcı’ya iade için herhangi bir taşıyıcı bilgisinin sunulmadığı veya adresinde söz konusu taşıyıcının şubesinin bulunmadığı haller dahil olmak üzere Satıcı, Alıcı’dan hangi ad altında olursa olsun iade masrafı talep edemez. Satıcı ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen ürünü Alıcıdan almakla yükümlüdür.

4.3. Alıcı, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği md. 15/1 uyarınca cayma hakkını aşağıdaki hallerde kullanamayacağını kabul etmiştir:

  1. a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler,
  2. b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar,
  3. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar,

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar,

  1. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,

4.4. Satıcı, cayma hakkının kullanılması nedeni ile Alıcı’nın iade edeceği ürün/ürünleri Satıcı’nın anlaşmalı olduğu nakliye şirketi aracılığıyla ve Satıcı ile önceden mutabık kalınmak sureti ile belirlenecek zamanda (tarihte) alacaktır. Satıcı’nın işbu Sözleşme’nin onaylandığı tarih itibariyle anlaşmalı olduğu Kargo Firmasının öğrenilebilmesi için Satıcı ile irtibata geçilmesi gerekmektedir. Alıcı’nın iade edeceği ürün/ürünleri kendi tercih ettiği Satıcı’nın anlaşmalı olmadığı nakliye şirketi aracılığı ile göndermesi durumunda nakliye bedeli Alıcı tarafından karşılanacaktır. Şirket iadelerinde, iade faturası düzenlenme zorunluluğu bulunmaktadır. Alıcı cayma hakkı ve anlaşmalı kargo firmaları hakkında bilgi için 0312 815 47 94 no’lu telefondan veya info@sefox.net  e-posta adresine e-posta gönderebilir.

4.5. Cayma hakkının kullanılması halinde, ürün/ürünlerin bedeli ve nakliye masraflarını, ürün/ürünlerin cayma hakkının Satıcı’ya ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde Alıcı’nın satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde Alıcı’ya iade edilir.

4.6. Alıcı cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren 10 gün içinde malı Satıcı’ya ulaştırmak üzere Satıcı’nın belirticeği adrese geri göndermek zorundadır.

4.7. İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Alıcı tarafından okunarak kabul edilmiştir.

  1. ÜRÜNLERİN TESLİMATI

5.1. Satıcı, ürün veya hizmeti, alıcı ödeme yaptıktan sonraen çok 7 gün içinde alıcının adresine gönderir ve gönderi bilgilerinin siteye girişini sağlar.

5.2. Alıcı, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürünü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde Satıcı sorumluluk kabul etmeyecektir. Kargoların teslimat yapamadıkları köy, kasaba veya şehir merkezine uzak noktalarda kargonuz, en yakın merkez şubeye kadar getirilir ve Alıcı’nın buradan teslim alması için bilgilendirme yapılır. Alıcı’nın belirtilen süre içinde kargoyu teslim alması gerekecektir. Kargo bedeli Alıcı tarafından karşılanır.

6. BAŞVURU

6.1. Alıcı satın almış olduğu ürün ve hizmetlere ilişkin varsa şikayetlerini yukarıda belirtilen iletişim bilgileri üzerinden Satıcıya iletebilir. Alıcı her zaman için www.sefox.com.tr.  uzantılı internet sitesinde yer alan Müşteri Temsilcisi numarası üzerinden müşteri temsilcisi ile iletişime geçebilir.

6.2. Alıcı, satın alınan ürün ve hizmetlerle ilgili çıkacak ihtilaflara ilişkin Satıcıya yönelteceği her türlü talebini Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri nezdinde ileri sürebilme hakkına sahiptir.

6.3. Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilmektedir

6.4. İşbu ön bilgilendirme formu Satıcının site üzerindeki ürün veya hizmetlerine yönelik sunduğu her çeşit bilgi/reklam/açıklama ile bir bütün olup Alıcı ve Satıcı arasında yapılan Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin ayrılmaz bir parçasıdır. Alıcı, işbu ön bilgilendirme formu ve Satıcı ile akdedeceği Mesafeli Satış Sözleşmesi’ndeki ürün veya hizmete ilişkin bilgiler nedeniyle her türlü talebini tüketici mevzuatı kapsamında Satıcıya yöneltmesi gerektiğini kabul eder.

6.5. Mesafeli satış sözleşmesinin ve ön bilgilendirme formunda yer alan Alıcı’nın bazı kişisel bilgilerini (ad-soyad, telefon,TC Kimlik Numarası adres veya e-posta adresleri vb. gibi) Satıcı veri sorumlusu sıfatıyla saklamaktadır.

           

Alıcı işbu Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni onaylamasını takiben sitedeki “Ödeme Yap” butonunu tıklamakla seçtiği ürün veya hizmete ilişkin ödeme yükümlülüğü altına girdiğini kabul eder.

 

ALICI

(Kullanıcının ad, soyad ve iletişim bilgileri satış işleminin tamamlanmasıyla beraber sunulacaktır.)

E-POSTA:

TARİH: